Pirmā diena (7h)

Rhino 3D un Grashopper pamati

  • Programmas saskarne

  • Grafisku objektu izveide - līnijas, liektas līnijas, masīvi objekti un virsmas

  • Precīza modelēšana, izmantojot koordināšu ievadi, objektu piesaistes un SmartTrack

  • Objektu modificēšana izmantojot Edit komandas un Gumball

  • Virsmu un līniju modificēšana, izmantojot punktu rediģēšanas metodes

  • Modeļa filtrēšana

  • Dažādu failu formātu importēšana un eksportēšana

  • Dimensionēšanas un anotācijas rīki

  • Parametru izmantošana

  • Ģeometrisku objektu izveide

  • Transformation & Morphing funkcijas

Grasshopper

  • Sets komponenšu izmantošana

  • Matemātisko komponenšu izmantošana

  • Mesh komponenšu izmantošana

  • Display komponenšu izmantošana

  • Cluster izveide un pielietošana

  • Noderīgi algoritmi

Otrā diena (7h)

Grasshopper

  • Sets komponenšu izmantošana

  • Matemātisko komponenšu izmantošana

  • Mesh komponenšu izmantošana

  • Display komponenšu izmantošana

  • Cluster izveide un pielietošana

  • Noderīgi algoritmi

​Tekla - Grasshopper live link

  • Tekla - Grasshopper live link

  • Tekla – Grasshopper live link uzstādīšana

  • Objektu izveide Teklā

  • Teklas objektu nolasīšana

  • Tekla katalogu rediģēšana

  • Darbs ar UDA

  • Teklas Custom komponenšu pielietošana

  • Noderīgi algoritmi

Pastāv iespēja saņemt Eiropas Savienības fondu atbalstu ar intensitāti līdz 70%.
Lai saņemtu detalizētu informāciju, sazinies ar mums. Spied šeit!

Atstāj savu e-pastu un mēs ar Jums sazināsimies

Vizuālā programmēšana

(Rhino)

​Vizuālā programmēšana arvien vairāk ienāk projektēšanā un pamazām kļūst par neatņemamu projektētāja rīku sarežģītu uzdevumu risināšanā, procesu automatizēšanā un datu apstrādē. Apvienojumā ar BIM tehnoloģijām, vizuālā programmēšana dod iespēju efektivizēt modeļa izstrādi; paver iespēju modelēt sarežģītas ģeometriskas formas un būtiski optimizēt būvprojekta tehniskās dokumentācijas sagatavošanu.


Lai palīdzētu Latvijas projektētājiem izprast un uzsākt izmantot vizuālās programmēšanas priekšrocības projektēšanas vajadzībām, esam izstrādājusi programmu pamat-principu apgūšanā, kas dod iespēju dalībniekam izprast vizuālās programmēšanas iespējas, priekšrocības un uzsākt savas gaitas patstāvīgā algoritma izstrādē.

Apmācību maksa

Pilna meistarklases cena 560eur (40eur/h) par kopējo mācību programmu. 

ES fondu atbalsts

Pastāv iespēja saņemt Eiropas Savienības fondu atbalstu ar intensitāti līdz 70%.

Dalībnieku skaits

Piedāvājam grupu meistarklases 5 -10 dalībnieku sastāvā, kā arī induviduālās meistarklases atbilstoši Jūsu vajadzībām.

Norises datums un laiks

Meistarklases datums un laiks tiks saskaņots ar Jums.